2011. július 10., vasárnap

Mississippi karkötő



























Minta: Holle Sauerwein

13 megjegyzés:

Cimbilimbi írta...

Gyönyörű lett! Jó nagy munka lehetett :)

GABI írta...

Köszi! Egy egész hétig fűztem! De megérte, nekem is tetszik!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Fantasztikusan szép,igényes munka!Gratulálok!

GABI írta...

Köszönöm!!!

Brigi írta...

Álomszép!!!

GABI írta...

Köszi!

Unknown írta...

Nagyon szép és a színe fantasztikus!!!

GABI írta...

Köszönöm!

Unknown írta...

Kedves Gabi!Marillától kaptam egy díjat.Szeretném neked tovább adni elismerésem jeléül.A blogomon megtalálod:)

GABI írta...

Hű, én még soha nem kaptam semmilyen díjat sem! Nagyon örülök neki és köszönöm szépen!

Pancsi írta...

Ezt én is szívesen megtanulnám! :)

kataka írta...

Ez valami eszméletlen gyögyörű lett! Gratulálok!!!!

Dequitaypons írta...

Es precioso!!! y los colores que le pusiste me encantan!!!!
Saludos y hasta pronto